ببینید/ معرفی پرطرفدارترین ستاره بالیوود هم وارد عرصه تبلیغات شدند/شارلیز ترون؛ سلنا گومز؛ آمیتاب باچان و …

این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

نیکی میناژ، رپر معروف این عکس از جشن تولد 2 سالگی پسرش را در کنار او و همسرش به اشتراک گذاشت و نوشت:« پاپا بیر در این تاریخ تو 2 ساله شدی. من و پدرت خیلی تو را دوست داریم. تو همیشه ما را خوشحال می‌کنی. ممنون که معنای واقعی مادر بودن را به من هدیه دادی»

این هفته تولد کیم کارداشیان بود و مادر و خواهرهایش عکس‌هایی از کودکی‌های او در صفحه اینتساگرامشان به اشتراک گذاشته و تولدش را تبریک گفتند.

کریس جنر با انتشار این عکس و تعدادی عکس قدیمی دیگر در کنار دخترش نوشت:« خاطرات زیبای گذشته! من هر روز خدا را شکر می‌کنم که مرا برای مادری تو انتخاب کرد. تو با آمدنت زندگی ما را پر از عشق و آرامش کردی. تولدت مبارک.»

کلویی کارداشیان، خواهر کوچکتر کیم هم با به اشتراک گذاشتن این عکس و تعدادی عکس قدیمی دیگر در کنار خواهر بزرگترش تولد او را تبریک گفت و از او بابت بودن در کنارش و همیشه قوی بودن و کمک‌هایی که به او کرده حسابی تشکر کرد.

با نگاه کردن به عکس‌های دوران کودکی خواهران کارداشیان به خوبی می‌توان متوجه عمل‌های زیبایی‌ای که به مرور زمان انجام دادند، شد!

شارلیز ترون، بازیگر محبوب هالیوود این عکس جدیدی را از خودش به اشتراک گذاشت و نوشت:« این من هستم و می‌خواهم از شما تشکر کنم که با رای‌های مثبتتان برای فیلم جدیدم «the school for good and evil» باعث شدید تا در نتفلیکس، رتبه اول را کسب کند.»

سلنا گومز، خواننده و بازیگر معروف، عکسی از خودش قبل از رفتن به مراسم annual academy museum gala 2022 به اشتراک گذاشت.

عکس خفن‌طوری جورجینا رودریگز، مدل و نامزد کریس رونالدو، در حال رفتن به مراسم کن 2022 که می‌توان از این عکس برای تبلیغات عینک‌های آفتابی برند Balenciaga هم استفاده کرد!

ویکتوریا بکهام با انتشار این عکس در کنار همسرش دیوید و دخترشان هارپر سون در لباس مینی موس، نشان داد که به پیشواز هالووین رفته‌اند.

سیلوستر استالونه، این عکس را در کنار رفیق قدیمی‌اش آرنولد شوارتزنگر منتشر کرد و برای فعالیت خیریه‌اش آرزوی موفقیت کرد.

کیارا فراگنی، مدل و اینفلوئنسر معروف ایتالیایی هم چند وقتی است که به استقبال جشن هالووین رفته و به فرزندانش لباس‌های عجیب با تم‌های گوناگون می‌پوشاند و از آن‌ها عکس به اشتراک می‌گذارد.

پاول کیم، خواننده‌ی کره‌ای را می‌بینید در حال لذت بردن از گرمای آتشی که در منقل درست کرده است. از صندلی خالی کنارش مشخص است که به یک پیک‌نیک رمانتیک دونفره رفته‌اند!

هنری با در آغوش گرفتن این خرگوش پشمالوی زیبا اعتراف کرد که خرگوش بسیار بانمک‌تر و دوست‌داشتنی‌تر از حیوان خانگی‌اش است.

واقعا هدف لی دونگ هه از گرفتن این عکس و یا پست کردن آن چه چیزی بوده است؟ بیشتر شبیه عکس گرفتن در مطب دندانپزشکی است تا تمرین خوانندگی!

فتوشوت جدید وی ها جون، بازیگر و مدل کره‌ای که با بازی در سریال محبوب «بازی مرکب» شناخته‌تر شد، روی جلد مجله maps.

کیم جو یانگ، یکی دیگر از بازیگران سریال «بازی مرکب» هم این عکس دونفره با دختر کوچولویش را در یک رستوران به اشتراک گذاشت.

 

لی جوت گی، بازیگر و مدل و خواننده کره‌ای با به اشتراک گذاشتن این عکس از تمرینات ورزشی‌اش نوشت: «بازگشت به سئول»

هو یون جونگ مدل و بازیگر کره‌ای که قبل از بازی در سریال «بازی مرکب» در رشته مدلینگ فعالیت داشت اما با بازی در این سریال نشان داد که در بازیگری هم استعداد خوبی دارد، عکسی از روزی که خودش را به یک قهوه مهمان کرده بود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

فتوشوت تبلیغاتی جدید سوزی، خواننده و بازیگر و مدل معروف کره‌ای برای برند guess.

مورات ییلدیریم، بازیگر محبوب ترکیه که در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند، این عکس در کنار همسرش را به اشتراک گذاشت و نوشت:« از همه توجهاتتان تشکر می‌کنم. زمان‌های سختی است برایمان دعا کنید تا دخترمان سالم و سلامت به دنیا بیاید.»

پلین کاراهان، بازیگر و مدل ترک که با بازی در سریال معروف «حریم سلطان» به شهرت رسید، این عکس و تعدادی عکس دیگر از خودش در حال عکاسی مدلینگ در خیابان‌های میلان ایتالیا به اشتراک گذاشت.

هانده سورال، بازیگر و مدل ترک، این عکس را به اشتراک گذاشت و نوشت:« برای خوابوندن علی مجبور شدم این مدلی روی یک پا بایستم. شاهد هم دارم.»

با این عکسی که جان یامان از خودش و نامزدش فراچسکا چیلمی به اشتراک گذاشته است احتمالا قرار است به زودی رابطه‌شان را جدی‌تر کنند و باید منتظر اخبار خوب از این زوج باشیم.

عکس آتلیه‎‌ای جدیدی از ادا اجه، بازیگر معروف ترک، با گوشواره‌های سوسکی‌اش.

شوق و ذوق بوراک دنیز از تماشای برج ایفل در درخشان‌ترین حالت ممکن.

عکسی از آمیتاب پاچان که برای تبلیغات عطر برند legend گرفته شده است.

در بین هندی‌هایی که به هر مناسبتی یک جشن برگزار می‌کنند، جشنی به نام دیوالی وجود دارد که یک جشنواره پنج روزه است. این جشن به نوعی جشن پیروزی خوبی بر بدی و روشنایی بر تاریکی است و در این روز هندی‌ها شمع و چراغ‌هایی روشن می‌کنند و شیرینی و کیک پخش می‌کنند. برخی از سلبریتی‌های بالیوود هم عکس‌هایی از خودشان در این جشن به اشتراک گذاشتند که با هم می‌بینیم.

کارینا کاپورخان، بازیگر معروف بالیوود، این عکس را در کنار همسرش از این روز به اشتراک گذاشت و نوشت:« این ما هستیم. از من تا تو… جشن دیوالی مبارک»

دیا میرزا، بازیگر بالیوود که با بازی در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» بین ایرانی‌ها شناخته شد، عکسی دونفره با همسرش به مناسبت این روز به اشتراک گذاشت و نوشت:« عشق و روشنایی همیشه ما را پیدا می‌کنند.»

این هم از پست کاجول به مناسبت جشن دیوالی که در کپشن آن پرسیده:« وقتی این عکس من را می‌بینید چه چیزی به ذهنتان خطور می‌کند؟»

منبع: برترین ها

نمایش کامل محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا