قابی زوج های خوشبخت سینما/ از آشنایی تا ازدواج / شاهرخ استخری؛ علی اوجی؛ نرگس محمدی و ..

شاهرخ استخری (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۵۹) بازیگر اهل ایران است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان و فاصله‌ها اشاره کرد.

وی که به واسطهٔ بازی در این دو سریال‌ شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۱۰ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت.

این بازیگر 2 خواهر دارد؛ یکی از آنها خارجاز کشور و دیگری (نیلوفر) در ایران زندگی می کند همچنین پدر وی اصالتا اهل استان فارس بود که نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است؛ پدر او کارمند پتروشیمی و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است که همین موضوع سبب شده شاهرخ استخری با وجود علاقه مفرط به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل نماید.

شاهرخ استخری چند سالیست (1390) که مزدوج شده همسر او سپیده بزمی پور می باشد که از 14 سالگی در بلژیک (بروکسل) بزرگ شده حتی آشنایی آنها از فیسبوک شروع شده و بیشتر رابطه آنها مجازی بوده است.

فرزندان

شاهرخ اسخری برای اولین بار در 17 مرداد سال 1392 پدر و صاحب دختری به نام پناه شد و در 10 آبان سال 1397 دختر دومش به نام نبات به زندگی او پا گذاشت.

اولین فیلم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.

علی اوجی بازیگر، تهیه‌ کننده موسیقی و استندآپ کمدین ایرانی متولد 1362 می باشد. علی اوجی همسر نرگس محمدی است. علی اوجی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده است.

 

ازدواج علی اوجی

بعد از حضور نرگس محمدی در برنامه دورهمی، با علی اوجی در سریالی به نام پیکسل نقش آفرینی کرد، سپس برای اجرای یک نمایش راهی مشهد شدند که در نهایت علی اوجی در حرم مطهر امام رضا (ع) از نرگس محمدی خواستگاری کرده و پاسخ مثبت دریافت نمود و مراسم این زوج در اردیبهشت 1396 برگزار شد.

نرگس محمدی در تهران بزرگ شده اما اصالتا برمیگرده به سراب آذربایجان شرقی و به عنوان فرزند اول خونواده متولد شده. او یک خواهر به نام سارا دارد و برادرش نیز محسن است.

نمایش کامل محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا