نگاه روز | قابی زیبا از اولین پروفایل «مهشید جوادی »در ۲۰ سالگی

مهشید جوادی بازیگر جوان ایرانی است که در سریال های تلویزیونی خوبی بازی کرد و همان سریال ها باعث شهرت دوچندانش شد. سریال آنام و بچه مهندس از معروف ترین کارهای جوادی بود. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از پروفایل مهشید جوادی در ۲۰ سالگی را برای شما قرار دهیم
مهشید جوادی در ۲۰ سالگی
مهشید جوادی عکسی از اولین پروفایل را منتشر کرد

ویزگی های یک پروفایل خوب در اینستاگرام
خواندن این مقاله را ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه پروفایل اینستاگرام خود را شخصیسازی کنید تا در نظر مخاطبان خوب به نظر برسد، به خوبی شما را به فالوورهای بالقوهتان معرفی کند و دلیلی برای فالو کردن و تعامل با شما به آنها بدهد.
۱. تنظیم پروفایل به صورت عمومی (غیرخصوصی)
پروفایل اینستاگرام به طور پیش فرض به صورت عمومی است و این به معنی آن است که هر کس در جهان میتواند پروفایل و پستهای اینستاگرامی شما را مشاهده کند.
اگر در حال ایجاد پروفایل اینستاگرام برای کسبوکار خود هستید، باید یک پروفایل عمومی داشته باشید تا همه بتوانند پستهای شما رو ببینند و در صورتی که جذب برند شما شوند، شما رو فالو کنند. اما اگر پروفایل شما به صورت خصوصی باشد، مخاطبان نمیتوانند پستهای شما رو ببینند و در نتیجه تمایلی به دنبال کردن صفحه شما نخواهند داشت.

برای اینکه اطمینان داشته باشید که پروفایلتان عمومی است، از بخش «Options» که در اندروید به صورت سهنقطه و در iOS به صورت چرخدنده است مطمئن شوید که گزینه «Private Account» غیرفعال است.
۲. انتخاب نام کاربری قابل تشخیص و قابل جستوجو
اطمینان حاصل کنید که نام کاربری شما مانند نام کسبوکارتان بهراحتی قابل شناسایی و قابل جستوجو است. اگر قبلا نام کسبوکار شما به عنوان نام کاربری انتخاب شده است سعی کنید نام کسبوکار خود را به عنوان اولین قسمت از نام کاربری خود در نظر بگیرید تا افرادی که در جستوجوی کسبوکار شما در اینستاگرام هستند آن را پیدا کنند. برای مثال یک برند استرالیایی به نام Lorna Jane از نام کاربری @lornajaneactive استفاده میکند.
برای ویرایش نام کاربری خود به صفحه پروفایل خود در اینستاگرام بروید و روی دکمه «Edit Profile» در سمت راست عکس پروفایل ضربه بزنید.

پروفایل اینستاگرام – انتخاب نام کاربری قابل تشخیص
سپس روی قسمت متنی که در سمت راست آیکون شخص قرار دارد کلیک کنید و نام کاربری مورد نظرتان را وارد کنید.
پروفایل اینستاگرام – نام کاربری قابل جستجو
۳. انتخاب نام تجاری که به راحتی قابل جستوجو باشد
در این مرحله باید نام تجاری کسبوکار خود را به طور کامل در بخش نام پروفایل اضافه کنید. این نام معمولا در زیر تصویر پروفایل نشان داده میشود یا در هنگام جستوجو در زیر نام کاربری قرار میگیرد و به بازدیدکنندگان نمایش داده میشود.
پروفایل اینستاگرام – نام کاربری ساده
برای ویرایش نام تجاری وارد صفحه پروفایل خود شوید و روی ویرایش پروفایل «Edit Profile» کلیک کنید. سپس روی قسمت متنی یا قسمت کنار آیکون گیره کاغذ، نام تجاری مورد نظر را وارد کنید.
اینستاگرام و نوین مارکتینگ
منبع: پرشین وی