سکوت مازیار لرستانی درباره حذفش از تلویزیون شکست! کار خلاف شرع که نکردم/۲۹ مهر ۱۴۰۳

🔹 چندی پیش خبر از حذف مازیار لرستانی از سریال تازه منوچهر هادی داده شد؛ شراره رخام ، بازیگر سینما و تلویزیون  یک پست احساسی درباره این موضوع منتشر کرد و نوشت: مازیار عزیز، بدون شک جایگاه و ارزش تو در مقام یک هنرمند نویسنده، کارگردان و بازیگر، بر هیچکس پوشیده نیست و من در عجبم از خبری که اخیرا در فضای مجازی متوجه آن شدم مبنی بر حذف تو از سریال جدیدی که در آن مشغول هنرنمایی فوق العاده‌ات بودی ، نمی‌دانم دست‌های پشت پرده بر چه مبنایی چنین تصمیم عجیبی گرفته‌اند و امیدوارم شایعه‌ای بیش نباشد، نتیجه هر چه باشد، وجود با ارزش تو در دنیای هنر  اثر ماندگار و بی بدیل خود را داشته، دارد و خواهد داشت.

🔹 مازیار لرستانی نیز در کامنت پست شراره رخام این خبر را تایید کرد؛ و گفت: هنرمند ارزنده دوست با ارزشم سر کار خانم رخام… من در مقام یک هنرمند و یک انسان هرگز کاری خلاف قانون و شرع انجام ندادم…. و شما انسان شریف به نیکی میدانید که در دوسال و نیم گذشته رنج هایی کشیده‌ام که مپرس. من خود را به خدا سپرده ام و هرگز جز نور الهی مرا پناهی نیست.

5 دیدگاه

  1. این بنده خدا کار خلاف و شرعی انجام نداده ولی پسندیده این بود که از عالم بازیگری خداحافظی کنه یا حداقل پشت دوربین فعالیت می کرد مثل کارگردانی و تهیه کنندگی و نویسندگی و امثالهم . این حقیقت تلخه ولی باید گفت که خود همکاراش که اینقدر تائیدش می کنند هیچ علاقه ای بهش ندارند همش فیلمه . خدا کمکش کنه .

  2. میدونم قضاوت تو موقعیت شما غیرممکنه…. تصمیم ادمها با نظر به عقاید و علایق و جایگاههای فرهنگی و سلیقه اییشون حتی کاملا متفاوت از همدیگه اس…من نظر شخصی خودم اینه که اگر من سالهای سال بعنوان بازیگری موفق و مطرح و پر طرفدار شهره لرستانی بودم بعد ازین مدت زیاد تحمل به لحاظ سنی و شهرت هرگز دست به چنین تغییری نمیزدم ابدا قصدم جسارت نیست اصلا خوب کردی ولی تو سن و شرایط فعلی شما کسی این کارو میکنه که چهره نباشه لااقل نمیگم برای مردم و حرفشون زندگی میکنم نه اصلا ولی معتقدم که ابرو به راحتی نباید از دست بزه و به هر قیمتی حتی براورده شدن بزرگترین ارزویی که میتونه حق مسلمم هم باشه چ بسا اون ابرو در گرو سلامت جسمی من باشه لیکن ازین بابت عرض کردم عقاید متفاوته در هر حال موفق و پیروز باشید همچنان عزیزید و در قلب ما میدرخشید.

  3. باسلام
    کاری که شماباروح وروان مردم وبینندگان تلویزیون بازی کردی جفاکردی …البته حق داری تغییرجنسیت بدهی…ولی چگونه توقع داری توتلویزیون ظاهربشی؟درحالیکه بیشترعمرت رامردم درقالب یک زن موفق تماشاکرده آندو واقعا”نقش زن زیبنده توبودهمه حالات وظاهروخصوصیات چهره ات عالی بودخودخواهی کردی ورفتیم دیگرکاردرست نمیشودتودراذهان توده مردم بعنوان شهره لرستانی نقش بسته ای واین نقش پاک نمیشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا