دورهمی بازیگران سریال طوبی در یک کافه امروز 28 مهر 1403


دورهمی بازیگران سریال طوبی: شبنم قربانی اینستاگرامش را با تصاویری از خود با استایل متفاوت در یک دورهمی دوستانه با بازیگران سریال طوبی به روز کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

طوبی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سید حسین امیرجهانی و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی است که از ۱۳ مرداد تا ۱۷ مهر ۱۴۰۳ از شبکه یک سیما پخش شده است.

مجموعه طوبی اقتباسی آزاد از کتاب اربعین طوبی نوشته محسن امامیان پژوهشگر و مترجم است که البته تقریباً با کتاب تفاوت‌هایی نیز دارد ولی اصل داستان همان است و بیشتر اتفاقات روایت واقعیت‌هایی است که برای طوبی و خانواده‌ و اطرافیانش رخ داده است، اما مثلا در رمان پدر طوبی در درگیری‌های مربوط به کودتای ۲۸ مرداد کشته می‌شود در حالی که در سریال در سال‌های منتهی به انقلاب و توسط ساواک این اتفاق می‌افتد، و البته برخی دیگر از اتفاقات و شخصیت‌ها برای جذابیت بخشیدن به قصه ساخته ذهن کارگردان و نویسنده هستند.

همچنین این مجموعه به اقدامات صدام حسین و حزب بعث از اعدام اعضای رده بالای حزب تا مردم عادی و کشتن زائران کربلا و نجف می‌پردازد. این مجموعه دربارهٔ زندگی دختری به نام طوبی و براساس واقعیت با اقتباس از کتاب (اربعین طوبی) است که ۴۰ سال دوره تاریخی از اوایل دهه ۱۳۵۰ تا ۱۳۹۰ را روایت می‌کند و یک قصه عاشقانه‌ای را در دل این تاریخ به تصویر می‌کشد، میانِ این روایت‌ها البته موضوع خانواده اهمیت بسزایی دارد و بخش پیاده‌روی اربعین آن بخش مهم داستان به‌شمار می‌رود.

عکس از دورهمی بازیگران سریال طوبی

شبنم قربانی اینستاگرامش را با تصاویری از خود با استایل متفاوت در یک دورهمی دوستانه با بازیگران سریال طوبی به روز کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بیوگرافی کوتاه شبنم قربانی

شبنم قربانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ بازیگر سینما و تلویزیون است. مدتی است که نامش به دلیل بازی درخشانش در سریال طوبی بر سر زبان ها افتاده است. او فعالیتش را از ۲۸ سالگی با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲ با بازی در مجموعهٔ عشق کوفی به شهرت رسید. قربانی در همین سال برای بازی در مجنون برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

شبنم قربانی متاهل است و در تاریخ 9 اسفند 1399 با امین شکاری صدابردار سینما و تلویزیون ازدواج کرد.شبنم قربانی و همسرش صاحب دو فرزند هستند که در ادامه تصویر شبنم قربانی و همسر و فرزندانش را می بینید. فرزند اول شبنم قربانی دختر و فرزند دوم او پسر است.

منبع: چشمک

مرجع: فرادید

خروج از نسخه موبایل